Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine vrtnarija-najdi.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik

Spletno prodajo vrtnarija-najdi.si izvaja podjetje VRTNARIJA NAJDI trgovsko in proizvodno podjetje d.o.o., Kebetova ulica 12, 1380 Cerknica, info@vrtnarija-najdi.si. Podjetje je bilo registrirano in vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, dne 6.6.1991, kot družba z omejeno odgovornostjo (d.o.o.). Družba je zavezana za plačilo DDV (ID št. za DDV: 53448243).

Podjetje VRTNARIJA NAJDI trgovsko in proizvodno podjetje d.o.o. posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.

Cene

Vse cene so v evrih (EUR) in že vsebujejo DDV (9,5% ali 22%), razen če je izrecno navedeno drugače. Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave.

Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila.

Veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini …) na dan oddaje naročila. Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • gotovina ob prevzemu
  • nakazilo na račun ponudnika (plačilo po predračunu),
  • Paylike (kartični sistem)

Pogodba

Kupoprodajna pogodba (račun) se sklepa v slovenskem jeziku. Shranjena je na sedežu ponudnika in je kupcu dostopna vsak delovni dan med 8. in 19. uro.

Dostava

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku na naslov, določen za dostavo.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Vse pošiljke blaga so zavarovane za primer poškodbe ali izgube pošiljke.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 10 dneh  oz. 3 dneh za rastline vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi blaga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 2 dneh za rastline in 5 dneh od prejetja ostalega blaga, na kontaktni e-naslov center@vrtnarija-najdi.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 3 dneh za rastline in 10 dneh za ostalo blago.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabljeni bodo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Registrirani uporabnik je za varovanje osebnih podatkov odgovoren tudi sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročeni izdelki niso več dobavljivi, če ugotovimo povečano plačilno nezmožnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova center@vrtnarija-najdi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Opozorila

S potrditvijo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Informacije o dostavi

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku na naslov, določen za dostavo.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Vse pošiljke blaga so zavarovane za primer poškodbe ali izgube pošiljke.

Vračila

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 10 dneh  oz. 3 dneh za rastline vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi blaga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 2 dneh za rastline in 5 dneh od prejetja ostalega blaga, na kontaktni e-naslov center@vrtnarija-najdi.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 3 dneh za rastline in 10 dneh za ostalo blago.